کلینیک روانشناسی نیک مایند

بهترین روانشناس در تهران

اگر به دنبال بهترین روانشناس در تهران هستید کلینیک روانشناسی و مشاوره نیک مایند یکی از بهترین مراکز روانشناسی در تهران است که با بهره‌گیری از درمانگران مجرب از سال هاست مشغول به فعالیت تخصصی در حوزه مشاوره و روانشناسی بوده و در طول این سال ها تلاش کرده تا در حوزه های مختلف سلامت روان خدماتی شایسته ارائه نماید.درمانگران ما طیف گسترده‌ای از تخصص‌های روانشناسی و روانپزشکی را پوشش می‌دهند و بر اساس نیاز شماست که مناسب‌ترین متخصص پیشنهاد می‌شود. کلینیک نیک مایند با بیش از ۳۰ متخصص در حوزه های مختلف در قالب دپارتمان های مختلف خدمات خود را ارائه می دهد.

چرا باید به مشاور و روانشناس خوب مراجعه کرد؟

یکی از دلایل اهمیت مشاوره این است که پیشرفت تکنولوژی موجب گردیده که انسان ها کارها را سریعتر انجام دهند. اما این پیشرفت در تکنولوژی و صنعتی شدن زندگی مشکلات گوناگونی را نیز برای بشر به وجود آورده است و موجب بروز برخی بیماری ها و ناراحتی های روانی و تضعیف روابط و ارزش های انسانی شده است.به گفته “مِی” انسان ها به قدری سرگرم و شیفته زندگی صنعتی شده اند که به تدریج هویت انسانی خود را فراموش می‌کنند، رابطه خود را با خویشتن و نیز با دیگران از دست می‌دهند و با طبیعت زیبا بیگانه می‌شوند. تکنولوژی می‌تواند موجبات خوشبختی انسان ها را فراهم آورد به شرطی که فقط به عنوان وسیله ای برای رفع نیازها مورد استفاده قرار گیرد.

اما به هر حال با کاهش روابط انسان ها و افزایش استرس زندگی صنعتی و … مشکلات خلقی، رفتاری، عاطفی و… ایجاد می‌شوند. تنوع انتخاب ها در همه زمینه های زندگی و عوامل مختلف دیگر، تصمیم گیری را مشکل می‌سازد.در اینجاست که افرادی در حیطه کمک به جنبه های روانی زندگی افراد آموزش می‌بینند و در زیر شاخه های این علم تخصص می‌یابند. این افراد با عنوان روانشناس به جامعه خدمت می‌کنند تا روح بیمار را احیا کرده و نشاط بخشند. آنها می‌توانند با داشتن آگاهی افراد را برای پیشگیری از مشکلات یا حل آنها راهنمایی کنند.

بهترین روانشناس در غرب تهران

مشاوره و روان‌درمانی یک پروسه است، نه یک گفتگوی کوتاه‌مدت. در بسیاری از موارد، لازم است یک پروسه چند جلسه‌ای طی شود تا مشاور، مشاور،روانشناس،درمانگر بتواند به تمام ابعاد شخصیتی مراجع و مشکل مراجع دست پیدا کند. در حین جلسات درمانی، شما از شرایط، حالات روحی، احساسات، افکار و رفتارهایتان آگاه می‌شوید و درباره آنها یادگیری پیدا خواهید کرد. روان‌درمانی به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید که کنترل رفتار خود را در دست بگیرید. در موقعیت‌های چالش‌برانگیز مهارت‌های سازگاری داشته باشید و رفتار مناسب با موقعیت از خودتان بروز دهید در خاطر داشته باشید، هر چه به روند تغییر در جلسات درمانی بیشتر باور داشته باشید، درمان شما مثبت‌تر خواهد بود و روند موفقیت‌آمیزی را طی خواهد کرد.برای طی این مسیر شمل یه یک درمانگر متخصص و باتجربه نیاز دارید.اگر به دنبال بهترین روانشناس در غرب تهران هستید کلینیک روانشناسی و مشاوره نیک مایند،به دلیل همکاری با تعداد زیادی از روانشناسان،مشاوران مجرب و متخصص در حوزه های متنوع روانشناسی و روانپزشکی در غرب تهران می تواند به شما کمک کند تا از پس مشکلات زندگی خود بر آئید.

بهترین روانشناس در شهرک آزادی

 اگر به دنبال بهترین روانشناس در شهرک آزادی هستید کلینیک روانشناسی نیک مایند با هدف ارائه خدمات روانشناسی از مجرب ترین روانشناسان در این حوزه استفاده می کند. از مهم ترین دلایل برتری مرکز مشاوره روانشناسی نیک مایند نسبت به کلینیک های دیگر استفاده از روانشناسان مجرب است. منتظر حضور شما در مرکز مشاوره نیک مایند هستیم و امیدواریم به تمامی مراجعه کنندگان عزیز بهترین خدمات را برای زندگی بهتر ارائه دهیم. 

بهترین روانشناس در بیمه

علائم و عوارض بیماری‌های جسمی به نحوی است که بسیاری از ما را وادار می‌کند ظرف کوتاه‌ترین زمان به پزشک مراجعه کنیم. اما متأسفانه، بیماری‌ها و مشکلات روحی و روانی به‌قدری موذی هستند که ممکن است متوجه آنها نشده، سالها نادیده‌شان گرفته و یا به آن اهمیت ندهیم.مشاوره روانشناسی با هدف راهنمایی فرد در حل مشکلات تحصیلی، فردی، خانوادگی، ازدواج و شغلی انجام می‌شود و به ما در شناخت الگوهای فکری و رفتاری خود و تسلط بهتر بر راهکارهای حل مسائل زندگی‌مان و بهبود جنبه های مختلف زندگی کمک می‌کند.هدف نهایی از مشاوره، آگاه‌سازی فرد از مشکلات ذهنی، روحی و رفتاری خود و ریشه‌های آن و سپس توانمندسازی فرد در حل مشکلاتش به صورت علمی، منطقی و ماندگار است. رسیدن به این مرحله مستلزم کمک گرفتن از یک مشاور یا روانشناس حرفه‌ای و باتجربه و طی کردن کامل مراحل مشاوره روانشناسی از شروع تا درمان است.

روانشناسی نیک مایند به دلیل همکاری با تعداد زیادی از روانشناسان،مشاوران مجرب و متخصص در حوزه های متنوع روانشناسی و روانپزشکی در بیمه می تواند به شما کمک کند تا از پس مشکلات زندگی خود بر آئید.

بهترین روانشناس در فردوس

مشاوره روانشناسی می‌تواند راهگشای بسیاری از مشکلات باشد. طیف وسیعی از مسائل شخصی، خانوادگی، فرزند پروری، تحصیلی و شغلی در جلسات مشاوره حل می‌شوند اما انتخاب درمانگر یکی از مهم‌ترین و البته پرچالش‌ترین انتخاب‌ها برای افراد است انتخاب یک درمانگر مناسب کار دشوار و حساسی است. درمانگر خود را از میان درمانگرانی انتخاب کنید که نسبت به تخصص آن‌ها آگاهی کافی دارید و در این مسیر عجله نکنید.
کلینیک مشاوره و روانشناسی نیک مایند با دارا بودن درمانگران مجرب در حوزه‌های گوناگون روان درمانی و مشاوره فردی آماده ارائه خدمات به ساکنین فردوس تهران است. می‌توانید از بخش مشاوران، رزومه کاری و تحصیلی درمانگران را بررسی کرده و برای رزرو وقت مشاوره اقدام کنید.

بهترین روانشناس در ستاری

اگر به دنبال بهترین روانشناس در ستاری هستید کلینیک روانشناسی نیک مایند با هدف ارائه خدمات روانشناسی از مجرب ترین روانشناسان در این حوزه استفاده می کند. از مهم ترین دلایل برتری مرکز مشاوره روانشناسی نیک مایند نسبت به کلینیک های دیگر استفاده از روانشناسان مجرب است. منتظر حضور شما در مرکز مشاوره نیک مایند هستیم و امیدواریم به تمامی مراجعه کنندگان عزیز بهترین خدمات را برای زندگی بهتر ارائه دهیم. 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها