کلینیک روانشناسی نیک مایند

کلینیک روانشناسی نیک دانش

کلینیک روانشناسی نیک دانش در اکباتان با دارا بودن مجوز از نظام روانشناسی مدت هاست که به عنوان یکی از کلینیک های معروف تهران در حال فعالیت است و تاکنون توانسته است به افراد زیادی در حوزه های مختلف روانشناسی کمک کند. کلینیک نیک دانش با بهره گیری از مجرب ترین روانشناسان و روانپزشکان با تحصیلات پزشکی و آموزش بالینی داده‌های پزشکی و روانشناسی را ارزیابی و از آنها برای کمک به بیماران استفاده می­‌کند.این نکته را در نظر بگیرید اگر مشکلات روان و ذهنی در زمان مناسب خود حل نشوند تمامی جنبه های زندگی انسان را تحت الشعاع قرار می دهند و در نهایت تاثیرات بسیار مخربی بر زندگی فرد می­ گذارند.ما در این مسیر همراه شما هستیم. 

خدمات کلینیک روانشناسی نیک دانش

  کلینیک نیک دانش در اکباتان با بیش از ۳۰ متخصص در حوزه های مختلف در قالب دپارتمان های زیر خدمات خود را ارائه می دهد:

  • دپارتمان خانواده
  • دپارتمان کودک و نوجوان
  • دپارتمان مشاور فردی
  • دپارتمان ارزیابی و روان سنجی
  • دپارتمان زوج درمانی و مشکلات زناشویی

در کلینیک روانشناسی نیک دانش  با استفاده از شیوه های نوین تکنولوژیک و روش های درمانی مؤثر و عمیق به ارزیابی بهبود عملکرد،ارتقا و پیشرفت افراد در ابعاد مختلف اجتماعی،عاطفی و شغلی پرداخته می شود‌.کلینیک تخصصی روان درمانی و مشاوره نیک مایند با چندین سال سابقه درخشان با تیمی از متخصصین حرفه‌ای روان درمان گر،روان پزشک و مشاور به صورت حضوری و غیر حضوری، برای هم‌وطنان داخل و خارج از کشور خدمت‌رسانی می‌نماید.کلینیک نیک مایند در اکباتان در حوزه های مختلف خدمات ارائه می دهد که شامل موارد زیر می گردد.

  • ارزیابی،تشخیص و درمان اختلالات دوره ی بزرگسالی شامل:اضطراب،افسردگی،وسواس،مشکلات شخصیتی،ارتباطی و…
  • ارزیابی،تشخیص و درمان اختلالات کودکی و نوجوانی از قبیل:بیش فعالی و نقص توجه،مشکلات رفتاری،مشکلات تحصیلی،کمبود اعتماد به نفس،مسائل نوجوانی و بلوغ،اضطراب،افسردگی و…
  • زوج درمانی،مشکلات زناشویی و خانواده درمانی
  • مشاور پیش از ازدواج و جدایی
  • مشاوره تحصیلی و شغلی
  • اجرای معتبرترین تست های شخصیت،هوش،توجه و تمرکز،استعدادیابی و…

ما مفتخریم که توانسته ایم مجموعه ای توانمند و موفق را فراهم آوریم تا بتوانیم پاسخگوی نیازهای مراجعین محترم هم محلی در اکباتان باشیم.

دپارتمان مشاوره فردی

مشاوره فردی از دیگر خدمات کلینیک نیک دانش است.از مهمترین اهداف مشاور فردی حل مشکلاتی است که فرد با آن مواجه است.هدف کلی مشاور فردی بهبود سلامت روان و اصلاح باورهای نادرست فرد درباره ­ی خود و جهان و کمک به فرد برای داشتن زندگی بهتر و استفاده از تمام استعداد و ظرفیت ­­هایش است.نباید فراموش کنیم شکل‌گیری باورها و شخصیت افراد سال‌ها طول کشیده و بنابراین ممکن است تغییر باورها و افکار غلط فرد زمان زیادی طول بکشد اما یک فرد متخصص و حرفه ای می ­تواند در این مسیر به فرد کمک کند و این مسیر دشوار را برایش هموار کندانتخاب درمانگر یکی از مهم‌ترین و البته پرچالش‌ترین انتخاب‌ها برای افراد است انتخاب یک درمانگر مناسب کار دشوار و حساسی است. درمانگر خود را از میان درمانگرانی انتخاب کنید که نسبت به تخصص آن‌ها آگاهی کافی دارید و در این مسیر عجله نکنید.کلینیک مشاوره و روانشناسی نیک دانش در تهران با دارا بودن درمانگران مجرب در حوزه‌های گوناگون روان درمانی و مشاوره فردی آماده ارائه خدمات به شما است. می‌توانید از بخش مشاوران، رزومه کاری و تحصیلی درمانگران را بررسی کرده و برای رزرو وقت مشاوره اقدام کنید.

 

دپارتمان مشاوره کودک 

مشاوره کودک  یکی از خدمات ما است.اگر ضربه‌های روانی و مشکلات کودکان و نوجوانان حل نشده باقی بماند، می‌تواند تأثیری منفی روی رشد و پیشرفت آن‌ها داشته باشد. مشاور می تواند به شما در یادگیری مهارت های لازم برای یادگیری کنترل خشم، افسردگی، نگرانی مزمن، اضطراب و تحریک پذیری کودکتان کمک کند.روانشناسی کودک به والدین کمک می‌کند که متناسب با سطح رشدی فرزند خود با او ارتباط برقرار کنند و متناسب با سنش از او انتظار داشته باشند.محیط آرامی که بعد از یادگیری تکنیک‌ها از مشاوره کودک در خانه حاکم می‌شود فضایی را برای کودکان می‌سازد که بتوانند احساساتشان را بیان کرده و آن‌ها را کنترل کنند. همچنین مشاوره باعث می‌شود والدین سبک تربیت فرزند خود را مرور و اصلاح نمایند.کلینیک نیک دانش در تهران با دارا بودن بهترین درمانگران کودک و نوجوان آماده ارائه خدمات به شما است.

دپارتمان مشاوره خانواده 

مشاوره خانواده نوعی از مشاوره روانشناسی است که به جای درمان فردی، بر همه افراد خانواده متمرکز است و تمامی این افراد در جریان روند درمان قرار دارند. خانواده درمانی، می‌تواند به اعضای خانواده در بهبود ارتباط و رفع درگیری‌ها و تنش‌ها کمک کند. مشاوره خانواده خوب کسی است که علاوه بر برطرف کردن مشکلات خانوادگی،بر بهبود تعاملات و ارتباطات بین اعضای خانواده تمرکز دارد.کلینیک روانشناسی نیک دانش در تهران با بهره گیری از متخصصین مجرب این حوزه  به شما در داشتن  روابطی پایدار و سالم کمک می کند. مشکلات خانوادگی را نادیده نگیرید و در اسرع وقت به حل مشکلات از طریق مشاوره خانواده بپردازید. کلینیک روانشناسی نیک دانش با استفاده از مجرب ترین کادر مشاوره و روانشناسی آماده خدمت رسانی به شماست. کافی است با ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری یا غیر حضوری ما بهره ببرید.

 

دپارتمان مشاوره پیش از ازدواج  

مشاوره پیش از ازدواج یک روش درمانی است که به زوجین کمک می کند تا برای ازدواج آماده شوند.زوجین می ­توانند با درک تفاوت ­ها و شباهت­ ها وتعیین انتظارات پیش از ازدواج،رابطه بهتری داشته باشند.طبق آمار بسیاری از افراد به دلیل عدم آگاهی و شناخت کافی قبل از ازدواج،قادر به حفظ بنیان خانواده نبوده ­اند در حالی که با مشاوره پیش از ازدواج و درک شخصیت و اهداف و خواسته ­های همدیگر می ­توان از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرد.مشاوره پیش از ازدواج با هدف بررسی ابعاد مختلفی مانند ویژگی­ های شخصیتی افراد،نیازها،انتظارات،علایق،شباهت­ ها وتفاوت­ های اجتماعی،اقتصادی،فرهنگی و خانوادگی انجام می­ شود.مشاوره پیش از ازدواج اگر به کمک یک مشاور متخصص و درمانگر کارآزموده انجام بگیرد،منجر به انتخاب درست ،پایداری عواطف و موفقیت در زندگی زناشویی می­ شود.درمانگران ما با به کارگیری رویکردهای مختلف شما را برای دستیابی به یک رابطه گرم و صمیمی و البته سالم راهنمایی می‌کنند.

دپارتمان مشاوره تحصیلی 

یکی از راه های پیشرفت و داشتن شغل خوب در دنیای امروزی انتخاب درست رشته تحصیلی است.از مزایای مشاور تحصیلی کمک به انتخاب رشته تحصیلی،متناسب با شخصیت و علایق افراد است. در مشاوره تحصیلی به فرد کمک می شود تا بتواند دروس و رشته تحصیلی مناسبی را انتخاب کند تا در آینده متناسب با آن رشته شغلی پیدا کند.از دیگر مزایای مشاور تحصیلی می­توان به آموزش فنون و مهارت­ های مطالعه و یادگیری اشاره کرد با یادگیری این فنون مطالعه آسان تر، سریع تر و لذت بخش تر می ­شود.از مهم­ترین این مهارت­ ها می­ توان به مدیریت زمان، برنامه ریزی درسی، تمرکز حواس،یادداشت برداری، خلاصه کردن، تند خوانی و تقویت حافظه اشاره کرد.

معمولا کسانی که مشاوره انتخاب تحصیلی می دهند در این زمینه آموزش آکادمیک ندیده اند و صرفا بر اساس تجربه و آزمون و خطا، اطلاعاتی که بدست آورده اند را در اختیار بقیه قرار می­ دهند اما در برخی مراکز مشاوره و کلینیک های روانشناسی در مشاوره انتخاب رشته، دکتر متخصص که دوره مشاوره آموزشی و تحصیلی را در دانشگاه گذرانده است، با استفاده از دانش تئوری و داشته های تجربی، به مراجعه کنندگان درباره این انتخاب سرنوشت ساز مشاوره می­دهد.کلینیک مشاوره و روانشناسی نیک دانش در تهران با دارا بودن مشاوران تحصیلی مجرب  آماده ارائه خدمات به شماست. می‌توانید از بخش مشاوران، رزومه کاری و تحصیلی مشاوران را بررسی کرده و برای رزرو وقت مشاوره اقدام کنید.

دپارتمان مشاوره مهاجرت 

مهاجرت از کشور و زندگی رؤیایی که به آن فکر می‌کنید، یک طرف و چالش هایی که بعد از رفتن با آنها روبرو می‌شوید، طرف دیگر ماجرا قرار دارد. کسانی که تصمیم به رفتن از کشور می‌گیرند باید از مشکلات و چالش‌های بعد از مهاجرت با خبر باشند و بدانند چگونه با آنها روبرو شوند و برای رفع شان برنامه ریزی کاملی داشته باشند.زندگی در کشور جدید، سرنوشت هر فردی را به‌طور کلی تغییر می‌دهد و مدت‌ها طول می‌کشد فرد با جامعه جدید در جهات مختلف مانند فرهنگ، اقتصاد و… آشنا شود. مخصوصاً این روزها که دولت‌های خارجی قوانین سخت گیرانه‌ای برای مهاجرین ایرانی در نظر گرفته و مسیر پیش رو را سخت‌تر کرده است. اما اگر تمام چالش‌های پیش رو به‌خوبی رفع شود، بدون شک مهاجرت روی خوش خودش را نشان می‌دهد و از مزایا و امکانات کشور مورد نظر بهره‌مند خواهید شد.عمده مشکلاتی که پس از مهاجرت رخ می‌دهند، عبارتند از:یادگیری زبان،پیدا کردن شغل و مسکن مناسب،تفاوت فرهنگی،احساس انزوا و دوری از وطن،دلتنگی برای خانواده و…

شما می‌توانید از مشاوران بومی کشوری میزبان یا مشاورانی که مقیم آن کشور هستند و همینطور مشاوره آنلاین با مشاوران ایرانی استفاده کنید. انتخاب با خود شماست. یک روانشناس خوب برای موقعیت شما روانشناسی است که با فرهنگی که شما در آن رشد کرده‌اید، آشنا باشد، نسبت به سختی‌ها و چالش‌های مهاجرت اطلاعات کافی داشته و همچنین نسبت به موارد دیگری همچون دلایل مهاجرت، ساختار خانواده، وضعیت فرهنگی و غیره نیز آگاهی داشته باشد تا شما را به درستی راهنمایی کند.کلینیک مشاوره و روانشناسی نیک دانش در تهران با دارا بودن درمانگران مجرب در حوزه‌های گوناگون روان درمانی و مشاوره مهاجرت آماده ارائه خدمات به شماست. می‌توانید از بخش مشاوران، رزومه کاری و تحصیلی درمانگران را بررسی کرده و برای رزرو وقت مشاوره اقدام کنید.

 

دپارتمان روانپزشکی 

روانپزشکی شاخه‌ای از پزشکی است که بر روی تشخیص، درمان و پیشگیری از اختلالات روانی، عاطفی و رفتاری متمرکز است. بنابراین، روانپزشک متخصصی در حوزه پزشکی است که در زمینه بهداشت روان،فعالیت می­ کند.روانپزشک می­ تواند طیف وسیعی از بیماری­ های روانی را تشخیص داده و درمان کند. روانپزشکان از دارو برای درمان بیماری­ های روانی استفاده می­ کنند، اما ممکن است انواع مختلف روان درمانی را نیز به کارگیرند.روانپزشکان می‌توانند طیف وسیعی از آزمایشات پزشکی و روانشناسی را انجام دهند و تصویری از وضعیت جسمی و روانی بیمار نشان دهند.تحصیلات پزشکی و آموزش بالینی به آنها کمک می­کند تا رابطه بین بیماری‌های روحی و جسمی را درک کنند و داده‌های پزشکی و روانشناسی را ارزیابی و از آتها برای کمک به بیماران استفاده ‌کنند.متخصصین روانپزشک  می­ توانند در زمینه روانپزشکی کودک و نوجوان،روانپزشکی بزرگسالان،روانپزشکی سالمندان،روانپزشکی اعتیاد و روانپزشکی قانونی که سلامت روان را در سیستم حقوقی مورد بررسی قرار می دهد،فعالیت داشته باشند همچنین روانپزشکان در حوزه مشکلاتی از قبیل اسکیزوفرنی،توهم،افکار خودکشی،افکار وسواسی،تفکر خیالی،استرس و اضطراب و افسردگی شدید و اختلالات تکاملی عصبی، مانند اختلال طیف اوتیسم یا اختلال بیش فعالی ،اعتیاد از جمله قمار،مواد مخدر،الکل،ناتوانی در تمرکز حواس،آلزایمر،اختلال دو قطبی،وسواس فکری و …می­ توانند فعالیت داشته باشند.

جهت  گرفتن وقت با متخصص روانپزشکی  با کلینیک نیک دانش تماس حاصل کنید. اگر به دنبال متخصص روانپزشکی می گردید ما  روانپزشکان مرکز مشاوره نیک مایند را به شما پیشنهاد می کنیم. کلینیک نیک دانش با بهره گیری از مجرب ترین روانپزشکان با تحصیلات پزشکی و آموزش بالینی داده‌های پزشکی و روانشناسی را ارزیابی و از آنها برای کمک به بیماران استفاده می­‌کند.این نکته را در نظر بگیرید اگر مشکلات روان و ذهنی در زمان مناسب خود حل نشوند تمامی جنبه های زندگی انسان را تحت الشعاع قرار می دهند و در نهایت تاثیرات بسیار مخربی بر زندگی فرد می­ گذارند.ما در این مسیر همراه شما هستیم. 

 

 

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها